Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Helaas kan het gebeuren dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U bent verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Het kan voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland. Maak uw klacht bij ons kenbaar door te mailen naar klantenservice@all4nails.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
We bieden we de volgende betaalmethode aan
Online verkoop:
- Ideal
- Paypal
- Klarna
Salonbehandelingen:
- Contant
- Pinnen (bankpas-mastercard-creditcard-visa etc)
Copyright